Úvod »

Zaslání objednávky

Zaslání zboží v rámci České republiky
Zboží, které je skladem Vám bude doručeno za 2 pracovní dny po obdržení objednávky. Zboží u kterého je napsáno dostupnost do 3 dnů - znamená, že zboží bude v shopu do 3 dnů k osobnímu odběru. Pokud se bude zboží zasílat, počítejte s dalšími 3 dny na dodání.


Zboží Vám bude doručeno buď :

  • PPL
  • DPD službou DPD Private - SMS zpráva s upřesněním času doručení (dle dané země);  možnost změny termínu doručení, proaktivní komunikace s příjemcem. Doručení zásilky  si můžete vždy zkontrolovat na www.dpd.cz dle čísla balíku, které vám zašle DPD e-mailem nebo sms v den předání zásilky.

Poštovné a balné:

  • Za poštovné a balné účtujeme paušální částku 100,- Kč + 30,- Kč doběrečné.
  • Pokud se zboží odesílá v našich běžných termínech, je poštovné a balné při nákupu nad 2000,- Kč ZDARMA!  Poštovné zdarma neplatí v případě některých množstevních slev, při větších odběrech a v dealerských kategoriích. Poštovné je pak kalkulováno dle skutečných nákladů nebo dle dohody s odběratelem a bude následně připočteno k celkové ceně za objednávku.
  • Při objednávce 8000 ks a více se na kuličky nevztahuje zasílaní zdarma.
    Dopravné a balné 
     8000 ks - 130,- Kč;
     16000 ks - 230,- Kč; 
     

Zboží můžete uhradit formou dobírky nebo bezhotovostním převodem na bank.účet: 223933545/0600. Při bezhotovostním platebním styku Vám bude zaslána emailová výzva k úhradě. Po uhrazení a připsání peněz na náš účet, Vám bude zboží zasláno. Jako variabilní symbol použijte číslo objednávky. Balík pojišťujeme na hodnotu zásilky.

Zaslání zboží na Slovensko
Zboží Vám bude doručeno za 1-2 pracovních dní po odeslání objednávky.
Zboží Vám bude doručeno firmou DPD  službou DPD Private - SMS zpráva s upřesněním času doručení, možnost změny termínu doručení, proaktivní komunikace s příjemcem
Za poštovné a balné účtujeme paušální částku 12 EUR -  za zásilku do 30 kg  a 16 EUR do 50kg.

Zboží zasíláme i na dobírku.

Pro platbu předem :

Číslo účtu: 240493836/0300
IBAN: CZ27 0300 0000 0002 4049 3836
BIC: CEKOCZPP.

Při bezhotovostním platebním styku Vám bude zaslána zálohová faktura. Po uhrazení zálohové faktury a připsání peněz na náš účet Vám bude zboží zasláno. Balík pojišťujeme na hodnotu zásilky.


! Kupující je povinen zboží od přepravce řádně převzít, zkontrolovat neporušenost obalů, počet balíků a v případě jakýchkoliv závad neprodleně oznámit závadu přepravci


Problémy s doručením
Zásilka nebyla doručena -  Registrovaní zákazníci mají možnost sledovat stav objednávky pomocí služby Moje nákupy po přihlášení do systému. Může být ve stavu: objednáno, vyřizuje se, na cestě k zákazníkovi nebo zaplaceno.

Možné důvody nedoručení zásilky
V případě, že vaše zásilka nebyla doručena, zkontrolujte si prosím nejdříve nejčastější možné důvody nedoručení a ověřte si, že z vaší strany nedošlo k žádným pochybením:

 


V souladu s § 53, odst. 7 a § 54 občanského zákoníku poskytujeme ochrannou lhůtu 14 dní na vrácení zboží bez udání důvodů. Zjistíte-li bezprostředně po obdržení zboží z našeho obchodu, že vám nevyhovuje, máte možnost jej bez udání důvodu vrátit. Peníze vám budou v souladu s ustanovením § 53 odst. 10 občanského zákoníku zaslány zpět, a to bankovním převodem, nebo složenkou nejpozději do 30 dnů.

Podmínky pro vrácení peněz

  • Zboží musí být neporušené v originálním obalu, tak aby mohlo být dále nabízeno zákazníkům.
  • Zákazník musí zásilku odeslat do 14 dní po obdržení zboží.
  • Vracíme vám pouze peníze za zboží, nikoliv poštovné a balné. Ve zvláštních případech může být cena vráceného zboží snížena o náhradu nákladů spojených s vrácením zboží v případě odstoupení spotřebitele od smlouvy (viz. následující odstavec).
  • Zboží musí být zasláno pouze běžnou balíkovou poštou, zásilky dobírkou nebudou přijaty.
  • uvedli jste špatnou zasílací adresu , v tomto případě opravte ve službě Můj účet své registrační údaje a kontaktujte nás, abychom vám zboží opětovně doslali
  • přepravce nevložil do vaší schránky oznámení o uložení zásilky nebo se toto oznámení ztratilo , kontaktujte dotyčnou přepravní společnost.
  • zásilka byla po cestě poškozena a vrácena zpět k nám , o této skutečnosti vás budeme okamžitě informovat a zahájíme reklamaci přepravních služeb
  • zásilka se ztratila u přepravce, kontaktujte nás a my zahájíme za vás reklamaci přepravních služeb, o jejímž průběhu vás budeme informovat
Tento web používá pouze takové cookies k jejich nasazení není zapotřebí Váš souhlas. vice informací
rozumím